Kundeservice
Kontakte kundeservice

Vi i Jærbygg ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din nye bolig. Har du noen spørsmål til oss etter overtakelsen, er det bare å ta kontakt med representant som overleverte boligen.

For generelle henvendelser, ta kontakt med oss på kundeservice@jaerbygg.no.

Forvaltning, drift og vedlikehold av din bolig

Ved overtakelse fikk du FDV-permen (Forvaltning, drift og vedlikehold). Der finner du mye informasjon om hvordan boligen skal brukes, vedlikeholdes og etterbehandles. Det viktigste løpende vedlikeholdet du som boligeier må utføre, kan du lese om i FDV-permen.

Reklamere på forhold ved din bolig?

Reklamasjoner etter boligkjøp er regulert i Bustadoppføringslova. Denne loven beskriver plikter og rettigheter i forbindelse med feil og mangler, og hvordan kunde og boligselger skal gå fram ved reklamasjonssaker. Alle reklamasjoner må fylles inn i skjema og vil bli behandlet så fort som mulig.

Ved hastesaker kan du kontakte Fredrik Stensland på +47 959 49 993 eller Kristian Svanes på +47 920 78 471.

Reklamasjonsskjema

Les om hvordan vi behandler personopplysninger i vår personvernerklæring.